Do Instytutu Rybactwa Śródlądowego im. S. Sakowicza - Państwowego Instytutu Badawczego w Olsztynie, poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. informatyki
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / Olsztyn
Opis stanowiska
Instytut Rybactwa Śródlądowego im. S. Sakowicza – Państwowy Instytut Badawczy w Olsztynie jest jednostką naukowo-badawczą, od ponad 70 lat ściśle związaną w zakresie swoich kompetencji z rybacką gospodarką śródlądową. Wykonuje prace naukowo-badawcze i wdrożeniowe, opracowuje studia i ekspertyzy oraz udziela konsultacji i doradztwa. Realizuje szereg projektów krajowych i międzynarodowych.
Do głównych obowiązków będzie należało:
- Wsparcie techniczne dla pracowników Instytutu - zdalnie oraz lokalnie,
 - Rejestrowanie zgłoszonych problemów oraz incydentów,
 - Obsługa informatyczna placówek Instytutu,
 - Konfiguracja sprzętu komputerowego oraz drukarek,
 - Pomoc przy usługach w zakresie zarządzania prawami dostępu (AD),
 - Tworzenie i utrzymywanie aktualnej dokumentacji (w tym procedur),
 - Współpraca z administratorami w sytuacjach awarii,
 - Możliwe rozszerzenie zadań wg uzgodnienia o obszar wsparcia rozwiązywania podstawowych problemów sieciowych, związanych z konserwacją i eksploatacją sieci LAN.
 
Wymagania:
- Wykształcenie (minimum) średnie;
 - Minimum 1 roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
 - Praktyczne doświadczenie w zakresie instalacji, konfiguracji i utrzymaniu aplikacji / stacji roboczych, systemów Windows 7/10/11, pakietu Microsoft Office w różnych wersjach oraz podstawowych urządzeń sieciowych;
 - Dobra komunikacja z użytkownikiem oraz aktywne podejście do rozwiązywania ich problemów;
 - Ugruntowana wiedza teoretyczna i praktyczna;
 - Prowadzenie dokumentacji technicznej swoich działań;
 - Umiejętność pracy w zespole;
 - Gotowość do incydentalnych wyjazdów służbowych;
 - Samodzielność i dobra organizacja pracy.
 
Oferujemy:
- Pracę w stabilnym Instytucie o ugruntowanej pozycji naukowo-badawczej,
 - Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
 - Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego poprzez wymianę wiedzy IT w zespole,
 - Przyjazną atmosferę pracy,
 - Niezbędne narzędzia pracy,
 - Dofinansowanie zajęć sportowych (karta Multisport).
 
Wykaz dokumentów wymaganych od kandydatów:
- C-V i list motywacyjny,
 - Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
 - Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
 
Termin i miejsce składania dokumentów:
- dokumenty należy złożyć do 30 czerwca 2023 r.,
 - decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do Instytutu
 - miejsce składania dokumentów:
 
Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza-Państwowy Instytut Badawczy w Olsztynie (Dział Personalny)
ul. Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn
z dopiskiem na kopercie – nabór na stanowisko Specjalista ds. Informatyki
Zatrudnienie przewidziane jest od lipca 2023 r.
Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza – Państwowy Instytut Badawczy w Olsztynie zastrzega sobie prawo do zamknięcia naboru lub konkursu bez wyłonienia kandydata.
Dane osobowe – klauzula informacyjna
Klauzula informacyjna RODO | Instytut Rybactwa Śródlądowego w Olsztynie (infish.com.pl)
Wzór oświadczenia
OŚWIADCZENIE KANDYDATA DO PRACY W SPRAWIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
• Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza w Olsztynie, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z ochroną danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.
• Oświadczam, iż zapoznałem się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza w Olsztynie.
………………..………………………….……..………….
(data i czytelny podpis kandydata)
Olsztyn, dn. …………………………....2023 r.
……………………………………………….……………….
Podpis Dyrektora Instytutu
