PRACA: asystent Dyrektora - pracownik kancelarii, Olsztyn

 

Do Instytutu Rybactwa Śródlądowego im. S. Sakowicza w Olsztynie, poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

ASYSTENT DYREKTORA - PRACOWNIK KANCELARII

Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / Olsztyn 

Instytut Rybactwa Śródlądowego im. S. Sakowicza w Olsztynie jest jednostką naukowo-badawczą funkcjonującą w oparciu o ustawę o instytutach badawczych z dnia 30 kwietnia 2010 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1383), od ponad 70 lat ściśle związaną w zakresie swoich kompetencji z rybacką gospodarką śródlądową. Wykonuje prace naukowo-badawcze i wdrożeniowe, opracowuje studia i ekspertyzy oraz udziela konsultacji i doradztwa. Realizuje szereg projektów krajowych i międzynarodowych.

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

Pracownik na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za:  

  • administrowanie i zarządzanie Kancelarią Instytutu,
  • czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów w Instytucie,
  • nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • przyjmowanie i obsługa interesantów, współpracowników,
  • organizację biura Dyrektora Instytutu,
  • zarządzanie kalendarzem Dyrektora Instytutu,
  • współpracę i komunikację ze wszystkimi działami w Instytucie,
  • kompleksową obsługę spotkań biznesowych w Instytucie,
  • dbanie o wygląd i funkcjonalność Kancelarii,
  • dbanie o wizerunek Instytutu,
  • administrowanie informacjami zamieszczonymi w BIP Instytutu,
  • obsługę platformy ePUAP 2,
  • obsługę platformy elektronicznej nadawcy,
  • inne czynności administracyjne.

 

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego,
  • minimum dwuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • praktycznej znajomości platformy ePUAP 2,
  • umiejętności zarządzania przepływem informacji w zespole,
  • wysokiej kultury osobistej, znajomości zasad savoir-vivre biznesowego,
  • komunikatywności, wysokich zdolności interpersonalnych,
  • bardzo dobrej organizacji pracy, zaangażowania, terminowości, skrupulatności i samodzielności w pracy,
  • znajomości pakietu MS Office,
  • prawa jazdy kategorii B.

 

Co oferujemy:

  • pracę w stabilnym Instytucie o ugruntowanej pozycji naukowo-badawczej,
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach,
  • przyjazne środowisko pracy, profesjonalny zespół.

 

Wykaz dokumentów wymaganych od kandydatów:

  • C-V i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

       

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • dokumenty należy złożyć, do 28 grudnia 2022 r.
  • decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do Instytutu,
  • miejsce składania dokumentów:

Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza w Olsztynie

ul. Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn

z dopiskiem na kopercie – nabór na stanowisko Asystent Dyrektora – Pracownik Sekretariatu

Zatrudnienie jest przewidziane od 1 stycznia 2023 r.

 

Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza w Olsztynie zastrzega sobie prawo do zamknięcia naboru lub konkursu bez wyłonienia kandydata.

Klauzula informacyjna RODO | Instytut Rybactwa Śródlądowego w Olsztynie (infish.com.pl)

Wzór oświadczenia

OŚWIADCZENIE KANDYDATA DO PRACY W SPRAWIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

• Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza w Olsztynie, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z ochroną danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.

• Oświadczam, iż zapoznałem się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza w Olsztynie.

  ………………………………………..………….

 (data i czytelny podpis kandydata)

Olsztyn, dn. ………....2022 r.

………………………………………….……………….

Podpis Dyrektora Instytutu